×
راهنما

این بخش در دست طراحی می‌باشد.

غذای توله سگ نژاد بزرک 1 تا 4 ماه با طعم طیور بلکاندو

Belcando Puppy GF in Pouitry

  Made In Germany

مشاهده‌ بیشترمشاهده کمتر
1 تومان (بدون مالیات)
این کالا در حال حاظر موجود نیست اما می توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
امتیاز:
(0)
مرجع:
006190
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود
موجود در انبار پرس کالا
ارسال
ارسال توسط پرس کالا از یک روز دیگر
تاریخ انقضا
OFF
اسکن کد QR
ناموجود
1 تومان (بدون مالیات)
این کالا در حال حاظر موجود نیست اما می توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 0 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
محصولات مرتبط
معرفی محصول

غذای توله سگ نژاد بزرگ ۱تا۴ماه طیور بلکاندو

بسیاری از پرورش دهندگان صاحبان سگها به اهمیت تغذیه توله سگ خود واقف هستند؛ به همین دلیل می دانند که باید از همان ابتدا بهترین دستور غذایی را انتخاب کنند. استفاده از گوشت تازه مرغ و مواد به دقت گلچین شده با قابلیت هضم بالا غذای BELCANDO® Puppy GF Poultry را به گزینه ای ایده آل و با قابلیت تحمل برای دستگاه گوارش ضعیف و حساس توله سگ بدل ساخته است. همچنین ترکیب گیاهی از گل سرخ، نخود فرنگی و سیب زمینی در این غذا جایگزین دانه‌های غلات شده اند.

غذاهای بلکاندو، تهیه شده از بهترین مواد اولیه با عطر و طعم عالی در آلمان است. در غذای توله سگ بلکاندو از گوشت مورد مصرف انسان (بهترین کیفیت) با گوشت ماهیچه اضافه استفاده شده و فاقد هرگونه مواد با نیاز به آزمایش بر روی حیوانات و بدون سویا، رنگ، طعم دهنده مصنوعی و مواد نگهدارنده و همچنین فاقد محصولات لبنی می‌باشد. غذای توله سگ Belcando با قابلیت تحمل و هضم بسیار بالا برای دستگاه گوارش ضعیف و حساس است. این غذا غنی شده با آمارانس، این گیاه بخشی از خانواده آمارانت است که شامل سبزیجاتی مغذی مانند اسفناج، برگ چغندر و چغندر می‌باشد، است که سطوح بسیار بالاتری از مواد مغذی مهم در مقایسه با غلات (پروتئین، اسیدهای آمینه ضروری لیزین، اسیدهای چرب غیر اشباع، مواد معدنی، عناصر کمیاب) را ارائه می‌دهد و دارای قابلیت هضم بسیار بالا است . Belcando Puppy حاوی زئوپلانکتون های دریایی (کریل)، که دارای ویتامین ها و عناصر کمیاب از ویتامین A تا روی و پروتئین با کیفیت بالا (اسیدهای آمینه ضروری) بوده و غنی از گلوکزآمین (جزء حیاتی برای رشد بافت غضروفی و سلامت مفاصل) است. نسبت طبیعی چربی کریل (۱۸ ٪) غنی شده با اسیدهای چرب ضروری امگا۳ (EPA و DHA) با ظرفیت بالای حفاظت سلولی از طریق ترکیب متنوع ترین آنتی اکسیدان ها (از جمله آستاگزانتین) می‌باشد.
این غذا حاوی ترکیبات طبیعی از مخمر آبجو است که موجب تحریک سیستم ایمنی بدن سگ می شود (تأثیری مشابه قارچ های طبیعی که سگ سانان وحشی در طبیعت میخورند). در نتیجه سیستم ایمنی بدن همیشه فعال باقی می ماند. مناسب برای توله سگ و سگ های جوان که سیستم ایمنی بدن درحال رشد و توسعه دارند؛ و همچنین برای حیوانات مسن تر با فعالیت متابولیک محدود و سگ هایی که در فضای باز فعالیت کمی دارند.
تشکیل مفصل را تسریع می بخشد و توسط کلاژن ژلاتین هیدرولیزات (gelatin collagen hydrolysate) کمک می کند تا از مشکلات مفصلی جلوگیری شود. دادن ProAgil به سگ های در حال رشد و سگ های مسن تر که در معرض خطر آرتروز هستند نیز بسیار مفید است. حدود ۹۰ درصد از سگ های بالای پنج سال از مشکلات مفاصل رنج می برند!
ترکیبات:
۸۰ ٪ حیوانی شامل: ۶۰% مرغ، ۱۵% ماهی و ۵% ژلاتین و ۲۰ % پروتئین گیاهی.
گوشت تازه ماکیان (۳۰ %)، آمارانس (۱۴ %)، نشاسته سیب زمینی، پودر نخودفرنگی، پروتئین ماکیان با خاکستر کم (۱۸ %)، مشتقات ماهی اقیانوسی (۵ %)، چربی ماکیان، روغن گیاهی (نخل، نارگیل)، پودر تخم مرغ (۲/۵ %)، کریل (۲/۵%)، ژلاتین هیدرولیزه (۲ %)، مخمر آبجو (۲/۵ %)، پودر غلاف خرنوب، پالپ چغندر قند (قندزدایی شده)، دی کلسیم فسفات، جگر هیدرولیزه ماکیان، دانه های چیا، کلرید سدیم، کلرید پتاسیم
محتویات:
پروتئین ۲۹/۵ ٪، چربی ۱۹ ٪، خاکستر خام ۷/۵ ٪، فیبر خام ۲/۵ ٪، رطوبت ۱۰ ٪، کلسیم ۱/۲۵ ٪، فسفر ۱ ٪، سدیم ۰/۳۵ ٪ .

مشاهده‌ بیشترمشاهده کمتر
ترکیبات و نحوه مصرف
006190

مشخصات

نوع کالا
غذای خشک سگ
دوره زندگی
توله سگ ( Puppy )
اندازه نژاد
نژاد بزرگ
نظرات و سوالات

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان ایجاد کرده و وارد حساب خود شوید تا امکان استفاده از لیست‌های علاقمندی برایتان مقدور شود.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری