برندها

  • آنیموندا / Animonda

    آنیموندا - Animonda

    آنیموندا یک کمپانی نسبتا جوان است ولی وابسته به گروههایی هست که پیشینه ی طولانی دارند.کمپانی بزرگ آنیموندا که در زمینه محصولات مرتبط با پت فعالیت و در سطح جهانی رقابت می کند در سال 1913 در یک قصابی کوچک وستفالن کار خود را آغاز کرد و الآن به یکی از بزرگترین کمپانی های صنعت تولید غذای پت رسیده است. در حال حاضر 35 میلیون نفر از صاحبان سگ و گربه که به صورت حرفه ای از پت ها نگه داری می کنند از غذاهای آنیموندا استفاده میکنند.این واضح است که کیفیت محصولات آنیموندا در سطح بین المللی قرار گرفته است.

  • آنیویتال / Anivital

    آنیویتال - Anivital

    آنيويتال (aniVital) برندی متعلق به كمپانی بویتال است. مقر اصلی اين برند كه يك برند خانوادگی است، در منطقه مونسترلند در كشور آلمان واقع شده و يكی از باكيفيت ترين توليدكنندگان پيشروی آلمانی در زمينه غذای حيوانات خانگی است. در اين كمپانی گروهی باتجربه از دانشمندان علوم تغذيه و دامپزشكان خبره كار می كنند و عمده فعاليت های آنها در توليد مكمل های غذايی مفيد برای سگها و گربه هاست. 

  • استفان پلاست / Stefanplast

    استفان پلاست - Stefanplast

    استفان پلاست در سال 1964 تاسیس شد.در حال حاضر با حدود 130 نفر نیروی کار ، استفان پلاست به نخستین کارخانه ی تولید مواد پلاستیکی در کشور ایتالیا تبدیل شده است.باکس حمل پت، ظرف های آب و غذای پلاستیکی پت، جای خواب پت، دستشویی گربه، خانه ی پت و... از جمله محصولات باکیفیت و بسیار پرفروش این برند معروف در سراسر دنیا می باشند.

  • استوزی / Stuzzy

    استوزی - Stuzzy

    Stuzzy یک علامت تجاری از Agras Pet Foods، شرکت پیشگامان مواد غذایی حیوانات خانگی است. Agras Delic در سال 1986 با هدف ارائه مواد غذایی حیوانی به همان کیفیت، مراقبت و توجه به غذا برای مصرف انسان بود. به خاطر شناخت آن، این اولین شرکتی بود که محصولات ت را با مواد 100٪ طبیعی تولید می کرد و همچنان به پیشرفت طعم ها و فرمت های جدید دست می یابد. با مارک های مختلف، محصولات آن در بیش از 60 کشور در سراسر جهان فروخته می شود.

  • امپریال / Imperial

    امپریال / Imperial

    در سال 1394 تیم اختصاصی امپریال شروع به همکاری با متخصصان تغذیه حیوانات خانگی ، دامپزشکان برجسته ، و کارشناسان علوم حیوانات خانگی کرد تا بتواند غذایی تولید کند که در صنعت غذای حیوانات خانگی تحول ایجاد کند.

  • ان اند دی / N&D

    ان اند دی-N&D-Farmina

    در سال 1965 زمانیکه آقای فرانسسکو روسو کمپانی روسو منگینی را پیدا کرد که به صورت تخصصی روی حیوانات کار میکردند.در این کمپانی آقای روسو کارهای مهم را به پسرانش سپرد و روی ارزشهایش پا گذاشت.چون موتور سلامتی حیوانات استارت خورده بود بنابراین این بیزنس کوچک یک بیزنس خانوادگی شد.در همین حال خانواده بزرگ می شدند و به همراه آنها کمپانی هم بزرگ می شد.تا اینکه در سال 1999 دکتر آنجلو روسو پسر فرانسیسکو ، اشتیاق پیدا کرد که یک حیوان خانگی داشته باشد بخاطر همین تصمیم گرفت تا یک دسته بندی با چشم اندازی جدید در غذای پت ایجاد کند.دکتر روسو ابتدا مسیر جاه طلبانه ای را آغاز کرد که باعث شد او یک همکاری با Farmina آغاز بکند.یک کمپانی تخصصی انگلیسی در پژوهش و فرمول بندی از غذا برای سگ ها و گربه ها، که مهارتها، علائم تجاری و ... را فراهم کرده است.

  • اورلاندو / Orlando

    اورلاندو-Orlando

    یک غذای سالم بهترین راه برای این هست که اجازه می دهد خود بدن حیوان از مشکلات سلامتی و بیماری ها جلوگیری کند.زمانیکه شما نمیتوانید مشکلات ژنتیکی ذاتی پتتان را که به نژاد و یا نحوه ی تولید مثل آن مربوط میشود را برطرف کنید، اورلاندو بهترین شانس را برای شما فراهم میکند تا پت شما عمر طولانی تر و سلامتی بیشتری داشته باشد.

  • اچ اند ام / H&M

    برند اچ اند ام(H&M) یک شرکت سوئدی و چند ملیتی تولید و فروش پوشاک است که به دلیل ارایه محصولات فست فشن در بازار پوشاک مردان، زنان و کودکان شناخته شده می‌باشد.نام اچ اند ام H&M مخفف هنس و مائوریتز است که برند آن در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد. شرکت اچ اند ام یکی از بزرگ ترین عرضه‌کننده لباس در جهان است که رقیب سرسخت شرکت زارا(ZARA) می باشد.

  • برندهای دیگر / Other Brands

    oder brand

    مجموعه ای از برند های تازه تاسیس و جدید و برندهای کوچک 

  • بلکاندو / Belcando

    بلکاندو - Belcando

    در کمپانی بلکاندو (Belcando) همه‌چیز حول محور تولید و عرضه بهترین غذای ممکن برای سگ‌ها جریان دارد. برای دست‌یابی به مطلوب‌ترین طعم و قابل‌تحمل‌ترین و مناسب‌ترین غذا برای سگ‌ها، کمپانی بلکاندو بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه را در دستورالعمل تهیه این غذاها به کار گرفته است و این هدف و برنامه‌ریزی هر روز این کمپانی است. 

  • بوش / Bosch

    بوش-Bosch

    برند بوش (bosch) در سال ۱۹۶۰ توسط کورت بوش افتتاح شد و فعالیت خود را در کشور آلمان در زمینه تولید مولتی‌ویتامین‌ها، مواد معدنی و همچنین مواد غذایی برای حیوانات مزرعه شروع کرد. در سال ۱۹۸۴ تولیدات خود را به سمت غذاهای حیوانات خانگی و در ابتدا غذای سگ برد و چهار سال بعد یعنی در سال 1988 خط تولید غذای خشک سگ را به طور رسمی راه‌اندازی کرد. 

  • بوناسیبو / BonaCibo

    بوناسیبو - BonaCibo

    برند بوناسیبو (BonaCibo) یکی از برندهای کارخانه چاگاتای ترکیه است که از سال 1982 تاکنون، مشغول به فعالیت است. این شرکت، در اوایل سال 1999، به آغاز تولید غذای حیوانات خانگی گرفت. به همین دلیل، با انجام تحقیقات و همکاری با یک شرکت از بین سه شرکت برتر تولیدکننده های مواد غذایی حیوانات در اروپا انجام شد.

  • بوی کت / Bewi Cat

    بوی کت - Bewi Cat

    bewi cat یک پیشینه طولانی دارد.این شرکت توسط Petfood Bewital در آلمان تولید می شودbewi cat. دارای کیفیت قابل اعتماد و ارزش عالی است.BEWI "از ابتدای برنارد ویگر، که در سال 1963 شرکت خانوادگی را تاسیس کرده است و از سالهای قبل با غذا و خوراک حیوانات خانگی کار کرده است، می آید.نسل دوم پس از گذشت زمان و شرکت در حال حاضر توسط پسرش، دکتر جرجین ویگر و دختر Ulrike Petershagen اداره می شود.

  • بیزتیز / Beeztees

    بیزتیز-Beeztees

    ما بیزتیز هستیم. برندی تخصصی در زمینه هرآنچه که برای پت خود تصور می‌کنید. ما محصولاتی را برای سگ‌ها، گربه‌ها، جوندگان، پرندگان و ماهی‌ها تولید می‌کنیم. از اسباب‌بازی سگ گرفته تا خانه خرگوش و محل اسکرچ گربه و لانه پرندگان. ما درست مانند نام‌مان کمی عجیب و در عین حال بسیار دوست‌داشتنی هستیم. 

  • بیفار / Beaphar

    بیفار-Beaphar

    برند بیفار (Beaphar) بیش از ۷۰ سال است که در زمینه تولید محصولات مربوط به حیوانات خانگی فعالیت می‌کند و در طی این مدت توانسته محصولات دارویی، مراقبت از سلامتی و غذاهای کامل و با کیفیت بالا را تولید و به بازار عرضه کند تا کیفیت زندگی تمام گونه‌های حیوانات خانگی را افزایش دهد. 

  • بیوگانس / Biogance

    بیوگانس-Biogance

    بیوگانس یک کمپانی فعال است. جایی است که در آن دامپزشکان، شیمیدان ها و داروسازها دانششان را با هم ترکیب می کنند برای سلامتی حیوانات خانگی.

  • تاش / TOSH

    برند تاش (TOSH) یک برند معتبر اروپایی است که در آلمان قرار دارد و درزمینه تولید اکسسوری های مردانه و زنانه فعالیت دارد. از تولیدات این شرکت می‌توان به عینک آفتابی، بدلیجات، گردنبند، دستبند، انگشتر، عینک پلاریزه، پابند و گوشواره اشاره کرد.

  • تریکسی / Trixie

    تریکسی-Trixie

    شرکت تریکسی (Trixie) بیش از ۴۰ سال است که فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات برای حیوانات خانگی در کشور آلمان شروع کرده و اکنون با ۶۵۰۰ نوع کالا برای سگ‌ها، گربه‌ها، حیوانات کوچک، ماهی‌ها و خزندگان یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه است. امروز بیش از ۳۶۰ کارمند در شرکت تریکسی در حال فعالیت‌اند و 25 نماینده فروش در آلمان و اتریش، ۶ نماینده در انگلستان و بیش از ۱۱ نماینده در فرانسه دارد.

  • جرهای / Jerhigh

    جرهای - Jerhigh

    شرکت عمومی سیپیاف(CPF Public Company Limited)  با مسئولیت محدود که سابقا به عنوان شرکت بین المللی غذاهای حیوانات خانگی با مسئولیت محدود (International Pet Food Company Limited – IPF) شناخته می شد در 30 ژانویه سال 2002 میلادی در کانگ خویی، استان سارابوری در کشور تایلند تاسیس و راه اندازی شد. 

  • جوسرا / josera

    جوسرا - josra

    JOSERA بیش از 70 سال در بخش تغذیه و مواد غذایی حیوانات موفق بوده است. JOSERA به عنوان یک شرکت خانوادگی متوسط، همیشه در حال توسعه است. این شرکت به پایداری، نوآوری، مسئولیت و ایمنی شهرت دارد.

  • جیمداگ / Gimdog

    جیمداگ-Gimdog

    هاینریش ون جیم‌بورن در سال 1855 میلادی یک کارخانه دارویی کوچک در شهر Emmerich am Rhein در آلمان تاسیس کرد. محصولات این کارخانه به‌سرعت جای خود را در بازار آلمان پیدا کرد و سرآغازی برای گسترش کمپانی شد. 

  • جیمکت / Gimcat

    جیمکت-Gimcat

    هاینریش ون جیم‌بورن در سال 1855 میلادی یک کارخانه دارویی کوچک در شهر Emmerich am Rhein در آلمان تاسیس کرد. محصولات این کارخانه به‌سرعت جای خود را در بازار آلمان پیدا کرد و سرآغازی برای گسترش کمپانی شد. در سال 1965 یعنی حدود 100 سال پس از تاسیس کمپانی، برند جیم‌بورن زاده شد و در حوزه محصولات حیوانات خانگی فعالیت کرد.

  • دکترکلودرز / Dr clauder's

    دکترکلودرز - Dr clauder's

    تولید محصولات غذایی برای حیوانات خانگی نزدیک به یک قرن است که سنت کمپانی دکتر کلودر (Dr.Clauder)  محسوب می شود و نسبت به آن احساس تعهد و مسئولیت دارند. آسیاب خانوادگی هیوبرز در شمال رودخانه راین در منطقه ویتفالیا در سال 1902 میلادی ساخته شد جایی که کارخانه های تولید مواد غذایی برای حیوانات در کنار رودخانه راین توسعه یافت. 

  • رفلکس / Reflex

    رفلکس - Reflex

    کمپانی رفلکس فعالیت خود را از سال 2009 با تولید غذای خشک و کنسرو برای سگ ها و گربه ها در ترکیه آغاز نمود.

  • رفلکس پلاس / Reflex Plus

    رفلکس پلاس - Reflex Plus

    کمپانی رفلکس فعالیت خود را از سال 2009 با تولید غذای خشک و کنسرو برای سگ ها و گربه ها در ترکیه آغاز نمود.

  • رویال کنین / Royal Canin

    رویال کنین - Royal Canin

    برند رویال کنین تولید کننده بین المللی و توزیع کننده غذای گربه و سگ است که در سال 1368 توسط دکتر جک کاتری تاسیس شد. هدف از ایجاد این برند تولید غذای حیوانات خانگی بر پایه آخرین متد و تحقیقات علمی بوده و با توجه به نیازهای تغذیه ای نژادهای مختلف سگ و گربه و با توجه با در نظر گرفتن سنین مختلف آن ها غذاهای خود را تولید می کند و به صاحبان حیوانات خانگی کمک میکند حیوانانی سالم و با کمترین حساسیت و مشکل را نگهداری کنند و نیازهای تمامی صاحبان حیوانات خانگی را در تمامی جهان بر طرف نموده است.

  • زاریکس / Zarix

    زاریکس / Zarix

    لوازم جانبی نگهداری حیوانات خانگی را ارائه می دهد.

  • سانابل / Sanabelle

    سانابل - Sanabelle

    برند سانابل (sanabelle) یکی از زیرمجموعه‌های برند آلمانی بوش است. برند بوش در سال ۱۹۶۰ توسط کورت بوش فعالیت خود را در کشور آلمان در زمینه تولید مولتی‌ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین مواد غذایی برای حیوانات مزرعه شروع کرد. 

  • سانی کت / Sanicat

    سانی کت - Sanicat

    Sanicat با بیش از 35 سال سابقه در تولید محصولات نوآورانه و با کیفیت بالا جهت مراقبت از حیوانات خانگی تلاش کرده است.ما در بیش از 60 کشور حضور داریم که 9 سپرده و ذخایر بیش از 100 میلیون تن دارند. معادن Tolsa، فرایندها و تجاری مواد معدنی جاذب هستند که مواد خام مورد استفاده برای تولید بستر گربه هستند.

  • ساویک / Savic

    ساویک - Savic

    برای بیش از 40 سال، Savic یک تولید کننده جهانی در زمینه محصولات پلاستیکی با کیفیت بالا، قفس ها و محصولات بهداشتی برای بازار مراقبت از حیوانات خانگی است. به همین دلیل است که این شرکت بلژیکی به طور مداوم به نیازهای مصرف کننده پاسخ می دهد. امروز Savic به طور خاص افتخار دارد که در کمتر از 80 کشور فعال باشد.

  • سلبن / Celebon

    سلبن / Celebone

    شرکت پروتیین ایمن تاب در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استاندارد های روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است

  • سیمبا / simba

    سیمبا - simba

    برند سیمبا (simba) یکی از زیرمجموعه‌های برند ایتالیایی Monge است. فعالیت سیمبا در زمینه طراحی و تولید غذای خشک و مرطوب است.

  • سیکس / SIX

    این برند متعلق به مجموعه beeline است و تولیدکننده بدلیجات زنانه و مردانه است. این برند انواع بدلیجات شامل انواع: گردنبند، پایند، دستبند ، گوشواره را تولید کرده و تولیدات آن در اکثر کشورهای جهان از جمله اروپا موجود است. مبدا این برند کشور آلمان است و یکی از فعالان صنعت مد است. اساس کارشان فقط تولید و فروش نیست و بر سلامت محیط‌زیست و کمک به کشورهای فقیر متمرکز هستند. محصولات این شرکت ضد حساسیت است و دارای رنگ ثابت می‌باشد. در بسیاری از جواهرات این برند از سنگ‌های سووارووسکی و زیرکونیا استفاده شده. جواهرات بدلی این شرکت بسیار ظریف و باکیفیت ساخته می‌شود. برخی از تولیداتشان با روکش طلا یا نقره عرضه می‌شود.

  • شایر / Shayer

    شایر - Shayer

    " شایر " یکی از برند های شرکت" پتی وان" است که جمعی از متخصصین حوزه‌های مختلف علم و فن‌آوری آن را با توجه به تجربیات گذشته و در راستای تحقق اهداف بلند مدت تاسیس نمودند. برند شایر در حوزه‌های مختلف حیوانات خانگی فعال است. تولید با کیفیت و قابل رقابت با برندهای مطرح جهانی از رویکردها و ایده‌آل‌های مجموعه پتی وان است و تلاش نموده ضمن توزیع محصولات خود در سراسر کشور با بررسی‌های علمی و تحقیقاتی نیاز کشور در این حوزه را تامین نماید.

  • شسیر / Schesir

    شسیر - Schesir

    برند شسیر (Schesir) در سال ۲۰۰۶ در ایتالیا تاسیس شده و امروز یکی از اعضای ASSALCO (انجمن صنایع تولید غذا و محصولات حیوانات خانگی) است.برند شسیر همواره محصولات طبیعی خود را با بالاترین کیفیت و برترین استانداردها عرضه می‌کند.

  • فرپلاست / Ferplast

    فرپلاست - Ferplast

    ما یک شرکت خانوادگی ایتالیایی موفق در دنیای دشوار جهانی شدن هستیم. ما از محصولات با کیفیت بالا آغاز کردیم، بنابراین ما هر مرحله از چرخه تولید را دنبال می کنیم، از ایده تا تحقق آن. ما در تحقیقات و نوآوری سرمایه گذاری می کنیم تا مشتریان خود را برای پیشرفت ترین راه حل برای ارتباط کامل، دلپذیر و مسئولانه بین مرد و حیوان خانگی آماده کنیم.

  • فریسکیز / friskies

    فریسکیز - friskies

    کمپانی فریسکیز(Friskies)  یک شرکت تولید غذا برای گربه ها است و در ابتدا کار خود را با فعالیت برای گربه ها آغاز نمود. این کمپانی تحت نظارت شرکت نستله پورینا پت کر (Nestlé Purina PetCare) فعالیت می کند و بخشی از این کمپانی و از شرکتهای تابعه نستله محسوب می شود.

  • لئوناردو / Leonardo

    لئوناردو - Leonardo

    شما نیاز به اشتیاق برای تبدیل چیزی خوب به چیزی خاص دارید.این شور و شوق در طول چند دهه توسط متخصصان تغذیه و دامپزشکان و بسیاری از کارکنان کمک کرده است که مواد تشکیل دهنده خوب را به مواد غذایی گربه LEONARDO تبدیل کنند.با این اشتیاق، ما یک تیم از کارشناسان را برای ایجاد یک روش پخت و پز برای غذای گربه که با گوشت تازه گوشت محلی به جای گوشت خشک ایجاد کردیم.

  • مستر پنگوئن / Mr Panguin

    مستر پنگوئن - Mr Panguin

    برند Mr.Panguin در سال 2009 در زمینه محصولات بهداشتی و سلولزی و چسب شروع به فعالیت نموده و در زمینه پیشبرد اهداف خود اقدام به پخش محصولات از قبیل پرزگیر و محصولات سلولزی با بهترین کیفیت نموده است.

  • مونلو / Monello

    مونلو - Monello

    کمپانی مونلو در سال 2001 میلادی با هدف تولید محصولات غذایی مربوط به پت فعالیت خود را در کشور برزیل آغاز نمود.

  • نروگلد / nerogold

    nerogold

    محصولات کمپانی نرو گولد (Nero Gold) برای پاسخ به نیاز سگها با هر نژادی، هر سطح فعالیتی، هر اندازه و در هر سنی تهیه و تولید می شوند

  • هارتز / Hartz

    هارتز - Hartz

    هارتز دارای 1500 محصول متنوع در دسته‌بندی‌هایی شامل سگ، گربه، طوطی، قناری، عروس هلندی، فنچ، ماهی قرمز و ... است.

  • هاگن / Hagen

    هاگن - Hagen

    Hagen در سال 1955 توسط رولف سی هگن تاسیس شد تا بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده حیوانات خانگی خصوصی در جهان باشد.اهداف شرکت ما توسط یک پیوند مشترک عشق و محبت به حیوانات هدایت می شود. کلیه فلسفه ی ما یک واقعیت ساده و غیر قابل تغییر است: حیوانات خانگی نه تنها قلب کسب و کار ما هستند، بلکه دلیل اینکه ما در کسب و کار هستیم.

  • هپی کت / Happy Cat

    هپی کت - Happy Cat

    ریشه های شرکت خانوادگی بایرن Interquell به 1765 بازمی گردد.همه این ها در قرن 18 میلادی با یک آسیاب غلتکی در رودخانه Singold در Weinging آغاز شد. در دهه 1950، نوآوری پیشگام شد: تکنولوژی با نام تجاری جدید و ماشین آلات مناسب برای تولید غلات استفاده شد که در ترکیب با گوشت خشک، اولین غذای کامل سگ خشک را به دست آورد!

  • ون کت / VanCat

    ون کت - VanCat

    شرکت بنتاش بنتونیت یکی از بزرگترین شرکتهای ترکیه ای تولید کننده خاک گربه سفید رنگ با تمرکز بر بازار اروپا و دیگر نقاط جهان می باشد. برند اصلی با دانه های سفید می باشد. از ویژگیهای این خاک فوق العاده لطیف، قدرت جذب بسیار بالا و کنترل قوی بوی بد می باشد

  • ونپی / Wanpy

    برند ونپی از سال 2020 فعالیت خود را در زمینه حیوانات خانگی شروع کرد و این برند 23 کارخانه در تمام دنیا دارد و همچنین بیش از 50 نمایندگی فروش در دنیا بوده این برند دارای استاندارد FDA آمریکا می باشد

  • وینستون / Winston

    وینستون - Winston
     
    برند وینستون محصول کشور آلمان است و زیر مجموعه شرکت ROSSMANN می باشد.
    این برند در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و تا امروز به تولید انواع غذا، تشویقی و پوچ حیوانات خانگی همچون سگ و گربه پرداخته است.
    برند وینستون یکی از برندهای محبوب و شناخته شده در صنعت تولید محصولات غذای حیوانات است. این برند بخشی از شرکت ژنرال میلز است که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید محصولات غذایی است و در بیش از ۹۰ کشور به فعالیت می‌پردازد.
    وینستون محصولات متنوعی را برای حیوانات خانگی ارائه می‌دهد، از جمله غذاهای خشک (کیسه‌ای) و غذاهای مرطوب (قوطی). این محصولات غذایی برای مختلف حیوانات خانگی از جمله سگ‌ها، گربه‌ها، پرندگان، ماهی‌ها و حیوانات دیگر مناسب هستند.
    وینستون به عنوان یک برند معتبر در صنعت غذای حیوانات معروف است و با تأمین مواد اولیه با کیفیت، تحقیقات علمی و روش‌های تولید مدرن، تلاش می‌کند تا محصولات با کیفیت و متعادل را برای حیوانات خانگی ارائه دهد. همچنین، وینستون به مراقبت از سلامت و بهبود کیفیت زندگی حیوانات خانگی متعهد است.
    خرید محصولات وینستون نظر افراد زیادی را به خود جلب نموده زیرا کیفیت محصولات آن بسیار بالا می باشد. در محصولات این برند از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و مغذی استفاده شده تا سلامت این حیوانات تامین شود.
    قیمت محصولات وینستون با توجه به انواع آن متغیر است.
    در فروشگاه آنلاین پرس کالا اطلاعات کافی برای آگاهی از قیمت و خرید محصولات وینستون موجود است و شما به راحتی می توانید این محصولات را تهیه نمایید.
     
  • پارفوآ / Parfoise

    پارفوآ برند پرتغالی اکسسوری زنانه در سال ۱۹۹۴ توسط مانوئل مدیرو و با هدف فراهم نمودن اکسسوری فشن با قیمت مناسب؛ ظرافت بالا و در عین حال با دوام پایه گذاری شد. در حال حاضر پارفوآ بیش از ۶۵۰ شعبه را در بیش از ۵۰ کشور جهان مدیریت می نماید. محصولات پارفوآ شامل پوشاک، کیف و کفش، ساعت و زیورآلات می باشد.

  • پرسا / Perssa

    پرسا - Perssa

    شرکت پرسا از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را بر اساس دیدگاه های جدید تولید محصولات در رسته های؛ دارویی، بهداشتی، مواد غذایی و صنعتی آغاز نمود.

  • پروپلن / Proplan

    پروپلن - Proplan

    در سال 2001 میلادی کمپانی مطرح نستله (Nestlé) کمپانی رالستون پورینا(Ralston Purina Company)  را از آن خود کرد و از دل آن کمپانی نستله پورینا پتکر(Nestlé Purina PetCare Company)  را تشکیل داد.

  • کارلی فلامینگو / Karlie Famingo

    karlie flamingo

    کارلی برای کیفیت و نوآوری است، ما می خواهیم حیوانات خانگی در سراسر جهان دارای آنچه که سزاوار آنهاست باشند: یک محیط امن و لوکس که طول عمر آنها را افزایش می دهد و پیوند بین حیوان خانگی و صاحبش!

  • کدیپک / Kedipek

    کدیپک - Kedipek

    دوستی گربه‌ها با انسان و حضورشان در خانه‌ها قدمتی چند هزار ساله دارد. اما این همزیستی دیرینه تاثیری بر عادات غریزی این حیوان نداشته است. از جمله این عادات و رفتارها می‌توان به ناخن کشیدن بر روی سطوح ناصاف برای از بین بردن لایه سطحی ناخن و تعیین قلمرو و همچنین علاقه به بالارفتن از اجسام مرتفع به جهت شکار اشاره کرد. در طبیعت ناخن کشی یا همان اسکرچ کردن گربه‌ها با چنگ زدن به تنه درختان و سایر اجسام انجام می‌شود. حال آنکه در منازل گربه‌ها این عمل را بر روی مبلمان، فرش، پرده و سطوح مشابه انجام می‌دهند و با بالارفتن از لوازم مرتفع منزل و پنهان شدن در فضاهای بسته سعی بر رفع غرایز مربوط به شکار و بقاء دارند.
    بهترین روش برای بر طرف نمودن این نیازهای غریزی گربه‌ها بدون آسیب به وسایل منزل در قالب شرایط سرگرم کننده و مفرح استفاده از محصولاتی تحت عنوان اسکرچر و درخت‌گربه است که با متریال و طراحی مورد علاقه آن‌ها ساخته شده است.

  • کربل / Kerbl

    کربل - Kerbl

    Kerbl یک شرکت خصوصی و خانوادگی است که اعتبار و مشارکت بدون قید و شرط را نشان می دهد.ریشه های کربل در دامداری دامن میزنند و ما دانش خاصی از نیازهای کشاورزان، پرورش دهندگان و دوستداران حیوانات داریم.

  • کروچی / Croci

    کروچی - Croci

    این شرکت در سال 1990 در وارز توسط برادران Croci تاسیس شد. این شرکت پس از آن در ایتالیا و خارج از کشور، محصولات خود را برای آکواریوم ها، با علامت تجاری Wave و برای سگ ها با علامت تجاری CaniAmici توسعه داد. 

  • گورمه / Gourmet

    ویلیام دنفورث در سال ۱۹۰۴ کمپانی پورینا را تاسیس کرد و اکنون این شعار در قلب تولید تمام محصولات این کمپانی قرار گرفته است.

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان ایجاد کرده و وارد حساب خود شوید تا امکان استفاده از لیست‌های علاقمندی برایتان مقدور شود.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری