×
راهنما

این بخش در دست طراحی می‌باشد.

غذای خشک گربه رویال کنین مدل Slimness وزن 1/5 کیلوگرم

1 تومان (بدون مالیات)
این کالا در حال حاظر موجود نیست اما می توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
امتیاز:
(0)
Royal Canin Slimness Dry Cat Food 1.5 kg
ویژگی های کالا:
  • نوع کالا:
    غذای خشک گربه
مشاهده همه ویژگی ها
مرجع:
15420
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود
موجود در انبار پرس کالا
ارسال
ارسال توسط پرس کالا از یک روز دیگر
تاریخ انقضا
OFF
اسکن کد QR
ناموجود
1 تومان (بدون مالیات)
این کالا در حال حاظر موجود نیست اما می توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 0 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
محصولات مرتبط
معرفی محصول

غذای خشک گربه بالغ برای تناسب اندام رویال کنین

  • از آنجا که این غذا به زیبایی  و به ویژه سلامت گربه  شما کمک می کند، بسیار مهم است که  وزن ایده آل حیوان خانگی خود را حفظ نمایید. رژیم غذایی غنی از فیبر و پروتئین  با محتوای چربی متوسط به حفظ  وزن سالم  و ایده آل کمک می کند.   غذای گربه Pure Feline Slimness رویال کنین,  حاوی گوشت لطیف و لذیذ ماکیان به عنوان تنها منبع پروتئین حیوانی این غذا است.  گوشت ماکیان منبع بسیار خوبی از آمینواسیدهای ضروری است. پروتئین بالا (42٪) و چربی  کم (12٪) با  نسبت ایده آل پروتئین به کالری.  

    مواد مغذی با منشأ گیاهی فوائد زیادی برای گربه ها دارند. آن ها منبع عمده اسیدهای چرب ضروری، فیبرها و آنتی اکسیدان ها هستند که  که به ترتیب اثرات مفیدی بر زیبایی پوست و مو، تسهیل گوارش و تقویت سیستم ایمنی بدن دارند. غذاهای سری PURE FELINE کمپانی رویال کنین حاوی ترکیبات موثر از این عصاره های گیاهی است که زیبایی، تناسب اندام و شادابی گربه شما را تضمین می کنند.

    ژلاتین گیاهی سیب:

    پکتین یا ژلاتین گیاهی به دست آمده از هسته سیب تقریبا 20 برابر  آب بیشتری نسبت به تفاله و سبوس دارد. این ماده باعث تسریع پر شدن معده  شده و همزمان عبور مواد موجود در روده را آهسته می کند ، و به شدت اشتهای گربه را بررسی می کند.  علاوه بر این، از آنجا که پکتین , نوعی  فیبر قابل تخمیر  است، هضم آن در روده بزرگ نوعی باکتری تولید می کند که انرژی لازم برای سلول های مخاط روده را تامین می نماید. 

    دانه و پوسته اسفرزه :

    پسیلیوم به خصوص پوسته آن غنی  از فیبر است. وزن این فیبرهای حل شدنی با جذب آب  چندین برابر شده و در آب یک نوع ماده چسبناک و ژل مانند ایجاد می کند. به لطف این ویژگی، معده آهسته تر خالی شده و  احساس پری و سیری در گربه بوچود می آید.

    غذای گربه Pure Feline Slimness رویال کنین, نه تنها نیازهای تغذیه ای گربه شما را برآورده می سازد، بلکه اجزای گیاهی فعالی که ویژگی های مثبتی دارند را به حیوان خانگی ارائه می دهد. اکثر گربه ها بین 3.5 تا  5 کیلوگرم وزن دارند. نشانه های افزایش وزن ناسالم  را می توان از طریق مشاهده و یا در هنگام نوازش گربه مشخص نمود. باید بتوانید به آرامی دنده ها و ستون فقرات  گربه را احساس کنید. در صورتیکه نسبت به قبل شکم گربه بزرگتر شده است و یا شکم آویزانی دارد, باید وارد عمل شد.

     اضافه وزن می تواند خطر بیماری هایی مانند دیابت، مشکلات پوستی، سنگ های ادراری، و مشکلات مفاصل را افزایش دهد. ورزش و یا تحرک ناکافی و عقیم سازی, عواملی  هستند که می توانند به افزایش وزن ناسالم کمک کنند.  همه الیاف برابر نیستند. برای لاغر و ظریف ماندن  یک گربه، بسیار مهم  است که ترکیب انواع مختلفی از الیاف، که اثرات آنها مکمل هم هستند استفاده شود. پوسته اسفرزه و پکتین سیب یک ترکیب بسیار موثر است.

     

    • غذایی کامل برای گربه بالغ تمامی نژادها
    • حاوی گوشت تازه مرغ که منبعی عالی از آمینو اسیدهای ضروری است و و با پروتئین بالا (42٪) و چربی پایین (12٪) دارای سطح کالری ایده آل می باشد
    • حاوی عصاره های مغذی گیاهی جهت حفظ تناسب اندام گربه
    • کنترل اشتها و جلوگیری از افزایش وزن
    • حاوی فیبرهای گیاهی که با جذب آب به گربه احساس سیری میدهد و از پرخوری گربه جلوگیری می کند
    • سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن گربه
    • محصولی از رویال کنین (ROYAL CANIN) فرانسه
    • اندازه کالا: 1.5kg

     

     

    ترکیبات: خوراک گوشت ماکیان، گندم، گلوتن گندم، ذرت، گلوتن ذرت، جو، پروتئین های حیوانی، (هیدرولیز)، چربی های حیوانی، فیبر کاسنی، لیگنوسلولزها، روغن ماهی، مواد معدنی، روغن سویا، اسفرزه [پسیلیوم و پوسته] (0.5٪) ، فیبر سیب (0.5٪).

     

    توصیه های تغذیه: 

    وزن گربه مقدار مصرف روزانه ( گرم/ روز)
    2kg 30
    4kg 65
    6kg 95
مشاهده‌ بیشترمشاهده کمتر
ترکیبات و نحوه مصرف
15420

مشخصات

نوع کالا
غذای خشک گربه
اندازه نژاد
تمام نژادها
ویژگی غذا و خوراکی
کنترل وزن
نظرات و سوالات

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان ایجاد کرده و وارد حساب خود شوید تا امکان استفاده از لیست‌های علاقمندی برایتان مقدور شود.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری