×
راهنما

این بخش در دست طراحی می‌باشد.

غذای خشک گربه رویال کنین مدل Adult Persian وزن 2 کیلوگرم

پیشنهاد شگفت انگیز
1,529,100 تومان (بدون مالیات) 1,699,000 تومان
‎−10%
این کالا در حال حاظر موجود نیست اما می توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
امتیاز:
(0)
Royal Canin Dry Cat Food For Adult Persian 2 kg
ویژگی های کالا:
  • نوع کالا:
    غذای خشک گربه
مشاهده همه ویژگی ها
مرجع:
23597
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود
موجود در انبار پرس کالا
ارسال
ارسال توسط پرس کالا از یک روز دیگر
تاریخ انقضا
OFF
اسکن کد QR
ناموجود
پیشنهاد شگفت انگیز
1,529,100 تومان (بدون مالیات) 1,699,000 تومان
‎−10%
این کالا در حال حاظر موجود نیست اما می توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 30,582 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
محصولات مرتبط
معرفی محصول

غذای خشک گربه پرشین بالغ رویال کنین

غذای خشک نژاد پرشین رویال کنین مناسب برای گربه های از بالای 1 سال است که همان طور که می دانید گربه های پرشین بالغ دارای پوشش موی بلند و بسیار مجلل با زیر لایه های ضخیم می باشند که ویژگی اصلی پرشین کت است. برای این که این گربه زیبا دچار ریزش مو نشود، باید تغذیه درست داشته باشد، از این رو غذای خشک پرشین بزرگسال رویال کنین از این اتفاق جلوگیری به عمل می آورد و فایده زیادی به همراه خود دارد. غذای خشک بالغ نژاد پرشین رویال کنین یک غذای خشک گربه ایده آل برای این حیوانات دوست داشتنی می باشد.

  • ترکیبات و فواید غذای خشک Persian رویال کنین

    غذای خشک Persian رویال کنین حاوی ترکیبات دقیق و کاملی از مواد مغذی است که در حفظ پوست و مو نقش بسیار زیادی دارد. نتیجه می گیریم که سلامت پوست و مو توسط این غذای خشک گربه رویال کنین برای پرشین کت ممکن است و توصیه می شود برای تغذیه این موجودات زیبا حتما استفاده به عمل بیاورید. فرمولاسیون غنی شده این غذا دارای اسید های چرب امگا 3 و امگا 6 است که بسیار برای این نژاد گربه مفید و باعث تعدیل توپی مویی می شد.

    همچنین با استفاده از غذای خشک گربه پرشین رویال کنین، عملکرد درست گوارش برای این موجود نازین امکان پذیر است که از اصلی ترین فواید مصرف این نوع غذا به شمار می آید. این غذای خشک به شکل بادامی طراحی شده که برداشت غذا برای سطح زبان گربه پرشین سوپر فلت هم راحت باشد و همچنین جلوگیری از تشکیل کریستال های ادراری از ویژگی مفید این محصول به شمار می رود. این محصول دارای فیبر بالا جهت دفع هربال یا گلوله های موی جمع شده در معده می باشد که باعث درست کارکردن گوارش می شود. گربه های پرشین با خوردن این غذا باعث شده سیستم گوارشی بسیار تقویت شود.

    غذای خشک پرشین رویال کنین شامل پروبیوتیک است که باعث می شود سیستم گوارشی، سلامت وتعادل فلور روده حفظ شود. گربه های پرشین به دلیل بلند و پرپشت بودن مو بدن، عموماً مقدار زیادی مو را هنگام لیس زدن بدن خود می بلعد که فرمول غذایی آن حاوی فیبرهایی می باشد که از انتقال مو به روده و از تجمع و گلوله شدن مو در روده جلوگیری می کند

عناصر تشکیل دهنده

  • پروتئین مرغ ، آرد ذرت ، چربی مرغ ، چربی حیوانی ، آرد برنج ، سیب زمینی پخته و ورآمده ، غذای ماهی سالمون ، سلولز ، پالپ چغندر قند(قند گرفته شده) ،  نمک خوراکی یا کلرید سدیم ، پودر کامل تخم مرغ ، مخمر آبجو ، گوشت میوه سیب ، کلرید پتاسیم ، جلبک دریایی ، بذر کتان ، برگ درخت یوکا آمریکایی ، ریشه کاسنی ، ، مخمر آبجو(عصاره) ، خار شیر ، کنگر فرنگی ، قاصدک ، زنجبیل ، برگ درخت توس ، گزنه ، بابونه ، گشنیز ، رزماری ، مریم گلی ، ریشه شیرین بیان ، آویشن(جمع گیاهان دارویی خشک که برخی خشک شده و برخی هیدرولیز شده)

  • درصد مواد تشکیل دهنده
آهن 36 میلی گرم
ید 3.6 میلی گرم
مس 11 میلی گرم
منگنز 47 میلی گرم
روی 140 میلی گرم
سلنیوم 0.08 میلی گرم
پروتئین خام 0
چربی خام "
فیبر خام %4.7
مواد معدنی %7.4
مشاهده‌ بیشترمشاهده کمتر
ترکیبات و نحوه مصرف
23597

مشخصات

نوع کالا
غذای خشک گربه
دوره زندگی
بالغ ( Adult )
ویژگی غذا و خوراکی
آسان هضم
نظرات و سوالات

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان ایجاد کرده و وارد حساب خود شوید تا امکان استفاده از لیست‌های علاقمندی برایتان مقدور شود.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری