×
راهنما

این بخش در دست طراحی می‌باشد.

غذاي خشك مخصوص گربه بالغ حساس و بد اشتها با بره تازه سانابل

1 تومان (بدون مالیات)
این کالا در حال حاظر موجود نیست اما می توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
امتیاز:
(0)
Sanabelle Sensitive Lamb
ویژگی های کالا:
  • نوع کالا:
    غذای خشک گربه
مشاهده همه ویژگی ها
خبرم کنید
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 0 تومان پاداش دریافت خواهید کرد.
خروج
مرجع:
4015598016933
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود
موجود در انبار پرس کالا
ارسال
ارسال توسط پرس کالا از یک روز دیگر
تاریخ انقضا
OFF
اسکن کد QR
ناموجود
1 تومان (بدون مالیات)
این کالا در حال حاظر موجود نیست اما می توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 0 تومان پاداش دریافت خواهید کرد.
خروج
محصولات مرتبط
معرفی محصول

غذاي خشك مخصوص گربه بالغ حساس و بد اشتها با بره تازه سانابل

اهمیت غذای گربه:

گربه‌ها در مقاسيه با سگها ، به غذا ، پروتئين و انرژي بيشتري (نسبت به وزنشان) نياز دارند ولي از جهت ديگر از آنجايي كه آنها ساعات زيادي از روز را به استراحت و خواب مي‌پردازند و از اين رو استعداد بيشتري براي بزرگ شدن و چاق شدن دارند ، عدم توجه و دقت كافي به تعادل جيره غذايي آنها ، باعث خواهد شد كه زود چاق و تنبل شده و اين امر باعث كاهش محبوبيت آنها بعنوان يك حيوان خانگي دوست‌داشتني خواهد شد

همانطور كه مي‌دانيد گربه‌ها حيوانات گوشتخواي هستند . آنها در طبيعت به شكار پرنده‌ها و جوندگان پرداخته و غذاي مورد نياز خود را از اين طريق بدست مي‌آورند و البته علاوه بر گوشت ، استخوان و گاهي برخي سبزيجات نيز بخشي از جيره غذايي آنها را تشكيل مي‌دهد . ولي بايد بدانيد كه يك گربه وحشي كه در طبيعت زندگي مي‌كند و غذاي خود را با شكار كردن و با تحرك و زحمت زياد به دست مي‌آورد و گربه خانگی و اهلي كه از كمترين تحرك برخوردار بوه و غذاي خود را هميشه بصورت آماده از صاحب خود دريافت مي‌كند احتياجات يكساني ندارند ، بنابراين هيچ موقع كيفيت و كميت جيره غذاي آنها مشابه هم نخواهد بود . با اين حال همانگونه كه مطلعيد ، يك جيره غذايي ، موقعي مناسبت و متعادل است كه تمامي احتياجات غذايي شامل: پروتئين ، چربي ، كربوهيدارت ، ويتامين‌ها ، مواد معدني و انرژي را براي بدن موجود زنده ، تأمين كند .


  • مشخصات محصول :
  • غذای خشک مخصوص گربه بالغ حساس و بد اشتها با بره تازه (۴۰۰گرم،۱۰،۲ کیلوگرم) سانابل (Sanabelle Sensitive With Fine Lamb 400gr,2,10kg)
  • این محصول مختص گربه هایی با دستگاه گوارش حساس است و از گوشت تازه بره (حداقل ۲۰ %) تهیه شده است. فاقد غلات حاوی گلوتن می باشد و یک غذای کامل برای گربه های بالغ (بخصوص گربه هایی که داخل منزل نگهداری می شوند) می باشد. این محصول غنی از مواد تغذیه ای می باشد و به همین دلیل میزان کمتری غذا در هر وعده باید خورده شود که به این ترتیب دستگاه گوارش تحت فشار کمتری خواهد بود و کاملاً مناسب حیواناتی با دستگاه گوارش حساس می باشد. گوشت بره موجود در این محصول طعم آن را لذیذتر کرده و قابلیت هضم آن را بیشتر می کند. از آنجایی که گربه های پرشین دارای دستگاه گوارش حساس می باشند، استفاده از این غذا برای تغذیه آن ها توصیه می گردد.
  •  
  • ترکیبات:
  • گوشت مرغ (تازه، ۲۰٪) ، پروتئین مرغ (خشک شده) ، برنج ، آرد برنج ، چربی حیوانی ، بره تازه (۵٪) ، کبد تازه (۵٪) ، گوشت کبد ، پروتئین هیدرولیز شده ، پالپ چغندر(بدون قند) ، پروتئین سیب زمینی ، بذر کتان ، فیبر نخود ، روغن ماهی ، کربنات کلسیم ، تخم مرغ (خشک شده) ، گوشت ماهی ، نخود فرنگی (خشک شده، ۰٫۴٪) ، مخمر (خشک، منجمله ۰٫۱٪ مننولولاگوساکارید، ۰۶٫۰۶٪ β-گلوکان) ، کلرید پتاسیم ، کران بری (خشک شده، ۰٫۱٪) ، زغال اخته (خشک شده، ۰٫۱٪) ، گل همیشه بهار (خشک شده)، عصاره صدف‌های دوکفه‌ای (خشک شده)، پودر کاسنی ، یوكا (خشک).
  •  
  • تحلیل محصول:
  • پروتئین چربی فیبر خاکستر
    %۳۲٫۵ %۲۲٫۵ %۲٫۵ %۶٫۶
  • دستورالعمل مصرف:
  • کاسه را یکبار در روز پر کنید. آب تازه همیشه باید در دسترس باشد.
مشاهده‌ بیشترمشاهده کمتر
ترکیبات و نحوه مصرف
4015598016933

مشخصات

نوع کالا
غذای خشک گربه
دوره زندگی
بالغ ( Adult )
اندازه نژاد
تمام نژادها
ویژگی غذا و خوراکی
آسان هضم
نظرات و سوالات

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان ایجاد کرده و وارد حساب خود شوید تا امکان استفاده از لیست‌های علاقمندی برایتان مقدور شود.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری